W zakres prac wchodziło skuwanie pali

Budowa drogi ekspresowej S7 Odcinek Miłomłyn – Olsztynek

Budowa drogi ekspresowej S7 Odcinek Miłomłyn - Olsztynek

Budowa jest obecnie w realizacji

Opis projektu

Zamawiający: FRANKI POLSKA sp. z o.o.
Miejsce: Ostróda
Cel realizacji: Pododcinek A i B
Data realizacji: 03.2015 – obecnie
Zakres realizacji 1: Skuwanie pali FRANKI: w realizacji

Nasi pracownicy skuwający pale

Budowa Nowego Bloku Energetycznego 910 MW w elektrowni Jaworzno III

Budowa Nowego Bloku Energetycznego 910 MW w elektrowni Jaworzno III

Budowa jest obecnie w realizacji

Opis projektu

Zamawiający: MIKO-TECH sp. z o. o.
Miejsce: Jaworzno
Cel realizacji: Budowa nowego bloku energetycznego 910 mw w elektrowni Jaworzno III
Data realizacji: 05.2015 – obecnie
Zakres realizacji 1: Skuwanie korony ścian szczelinowych 378,92 m3
Zakres realizacji 2: Wykonanie rezerwacji w ścianie szczelinowej:  160 m2
Zakres realizacji 3: Skuwanie pali CFA: 832 szt do teraz w dalszej realizacji

Specjalistyczne wyburzenia na ternie trasy s8

Budowa drogi ekspresowej S8

Budowa drogi ekspresowej S8: Węzeł Łask - Węzeł Różą

Realizowaliśmy kompleksową obsługę skuwania pali wielkośrednicowych fi 1500mm wraz z podcięciem głowicy pala oraz usunięciem urobku z powierzchni podpory przy zachowaniu nienaruszonego zbrojenia głównego.

Prace te zostały wykonane dla zadania „Budowa drogi ekspresowej S8 „węzeł Łask- węzeł Róża” dzięki dobremu zorganizowaniu palcu budowy przez Zamawiającego nasze przeroby sięgały 40 m3 na zmianę.

Opis projektu

Zamawiający: TOPGEO POLSKA
Miejsce: Łask
Cel realizacji: Przebudowa drogi ekspresowej na S8 na odcinkach 6 i 7
Data realizacji: 06.2012 – 12.2012
Zakres realizacji: Skuwanie pali wielkośrednicowych fi 1500: 1600 m3

Dworzec kolejowy Łódź Fabryczna

Budowa dworca kolejowego Łódź Fabryczna

Realizowaliśmy prace związane kompleksową obsługą ścian szczelinowych, nasze prace polegały na:

  • skuwaniem korony ścian szczelinowych z pozostawieniem nienaruszonego zbrojenia głównego oraz odrzuceniem powstałego urobku,
  • reprofilacją ścian szczelinowych pod torkret,
  • wykonaniem nisz ewakuacyjnych wykuwanych naszymi zdalnie sterowanymi robotami BROKK w tunelu dojazdowym do stacji,
  • wykuwaniem styropianowych rezerwacji płyty dennej tunelu,
  • wykuwaniem rezerwacji w betonie o głębokości 30 cm na stacji głównej,

Opis realizacji

Zamawiający: Stump-Hydrobudowa/Zakladani Staveb
Miejsce: Łódź
Cel realizacji: Budowa dworca kolejowego Łódź Fabryczna
Data realizacji: 05.2015 – 08.2015 / 09.2013 – 09.2015
Zakres realizacji 1: Reprofilacja ścian szczelinowych 4100 m2
Zakres realizacji 2: Skuwanie korony ścian szczelinowych 1600 m3
Zakres realizacji 3: 
Wykonanie rezerwacji w ścianie szczelinowej: 2100 m2
Zakres realizacji 4: 
Reprofilacja ścian szczelinowych:  11300 m2

 

Pracowaliśmy w rejonie miast Katowice, Chorzów, Gliwice

Budowa Drogowej Trasy Średnicowej w Gliwicach

Budowa Drogowej Trasy Średnicowej w Gliwicach

W zakresie realizacji naszej Firmy była kompleksowa obsługa realizowanej ściany szczelinowej dla tunelu o łącznej długości 493 m.

Realizowaliśmy prace związane ze:

  • skuwaniem korony ścian szczelinowych z pozostawieniem nienaruszonego zbrojenia głównego oraz odrzuceniem powstałego urobku,
  • reprofilacją ścian szczelinowych oraz umyciem ich całej powierzchni,
  • wykonaniem nisz ewakuacyjnych wykuwanych naszymi zdalnie sterowanymi robotami BROKK.

Opis realizacji

Zamawiający: Bilfinger
Miejsce: Gliwice
Cel realizacji: Budowa Drogowej Trasy Średnicowej
Data realizacji: 09.2014 – 10.2015
Zakres realizacji 1: Skuwanie korony ścian szczelinowych 1100m3
Zakres realizacji 2: Reprofilacja ścian szczelinowych wraz  z myciem:  18000 m2
Zakres realizacji 3: Wykonanie 12 nisz ewakuacyjnych w ścianie szczelinowej łącznie: 165,63 m3

 

Oferujemy specjalistyczne wyburzenia

Przebudowa domu towarowego Smyk w Warszawie

Przebudowa zabytkowego domu towarowego SMYK w Warszawie

W związku z tym że mieliśmy do czynienia z zabytkowym budynkiem handlowym Warszawy chciano zachować częściowo jego starą konstrukcję.

Nasza Firma realizowała prace związane z:

  • częściowym rozkuciem żelbetowej konstrukcji dachu oraz stropów do poziomu „0” pozostawiając tylko sam szkielet konstrukcji nośnej,
  • rozebraniem belek wspornikowych balkonów znajdujących się na około budynku,
  • rozebraniem klatki schodowej biegnącej przez 6 nadziemnych kondygnacji do poziomu „0”,

Opis projektu

Zamawiający: Doraco sp. z o. o.
Miejsce: Warszawa
Cel realizacji: Przebudowa zabytkowego domu Towarowego SMYK – Warszawa
Data realizacji: 11.2015 – 01.2016
Zakres realizacji: Wykuwanie stropów, klatek schodowych, belek nośnych balkonowych: ok. 1000 m3